Ázsiai csúcsrangadó UPDATE

2:1 a játszmaarány és 21:20 a pontarány a Japán-Kína röplabda negyeddöntőben a nőknél. Ha ez így megy tovább, akkor egyrészt nem jól tippeltem. Másrészt Kína itt legalább biztosan érem nélkül marad. Harmadrészt hamar vége lesz és akkor nem alapítok Menczer Tamás rajongói klubot. Nagy-nagy iróniával természetesen.

Mondjuk értem én, hogy nem érthet mindenki a röplabdához, de néha akkora melléfogásai vannak, hogy sírok. Ellenben mindenki olyan zseniális, és annyi statisztikával lehetünk gazdagabbak, hogy csak na. Holnap átvesszük a zászló és karjeleket!

Szorosan bár, de behúzta Kína. A sok kis Ye Shiwen mindenre képes. Ezt sem én mondom. De most jöjjön a döntő játszma. 3:1 az eddigi legnagyobb különbség de Kimura statisztikái már háromszor elhangzottak. Tamás izgul, mert közben 3:3. Én is, mert vagy bukik Kína és velük együtt én is, vagy továbbmegy. Az se biztos hogy jót tesz az egyetemes sportnak.

Már a Japók vezetnek kettővel. Már tudjuk azt is, mitől nagy egy játékos. Beüti, amit be kell. Nagy pénzben fogadnék, hogy 7:4-nél időt kér Kína. Ha lesz annyi. De nem lesz. Viszont jó eséllyel Japán vezetéssel fordulnak a döntő játszma térfélcseréjére a csapatok. Ezt eltaláltam. Kimura ütötte be a nyolcadikat. Ennek Tamás nagyon örül. Kicsit én is, még ha bukunk is a Kínaiakkal együtt.

9:8 Kínának. A statisztikát Kimura vezeti a teremben. A "kimura", "hiba" és "kiélezett" szavak a kommentátorállásban. Kína 11:9-re elment. A vonalbíró jól láthatóan lemaradt az antennát érintő labdáról és Japán kikérte utolsó idejét a mai napon.

Kína is időt kér, nehogy már haza kelljen vinni. "Nem lehet hibázni. Vagy legalábbis keveset." Ezt tudtuk meg. Kimura nyitott egy ász értékűt. Mondanom se kell, micsoda reakciót vált ki. De aztán azonnal hibázik a "MECCSLEGJOBBJA!"

Eközben a birkózócsarnokban...Lőrincz Tamás döntős!!! Hajrá Tomi!

Az első meccslabda Japáné. Kimura és Ebata csodálatos. Kína meg egyenlít. Most viszont Kína jut meccslabdához. Ez tényleg izgalmas. "Ki más, mint Kimura? Csodálatos ez a nő!" Japán másodszor jut meccslabdához 17:16-nál. És ez meg is van! Szoros volt, egyik szemem sír a másik meg nem. Japán továbbment! 

Hozzászólások

A bejegyzés trackback címe:

https://2012don.blog.hu/api/trackback/id/tr194700299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása